20091031

"Falkor" och Adaktusson diskuterar



Fredag, 091030, 18:13, Fitnez center 24/7
"Falkor" avbryter sin träning och rättar till svettbandet med tassen. Han håller på att köra sitt dagliga 10x10 pass med femkilos hantlarna. Innan han greppar hanteln igen vänder han sig mot Adaktusson och säger:

F: Inser du hur mycket hunddrakfitta jag fått efter jag spelade falkor i filmen den oändliga historien?

A: Nej, men kan man få ge det en gissning?

F: Ja, absolut

A: Hundratjugo kanske

F: Ja alltså, det finns bara tre stycket hunddrakhonor i hela världen och ja, dom har jag liksom knullat

A: hundra procent, bra jobbat

F: Jag vet, tack

A: Du förresten, vet du vilken låt jag hörde på radion idag?

F: Menar du allvar?

A: Va, vadå menar du allvar?

F: "Vet du vilken låt jag hörde på radion idag" Nej det vet jag inte för jag har varken sett eller pratat med dig förrän vi kom hit. Så hur fan ska jag kunna veta det? Idiot fråga, helt jävla ologisk.

A: Lugna dig för fan. Det är klar jag vet att du inte vet, men man säger ju så. Men ja, det var iaf den låten som du alltid lyssnar på när du diskar, never ending story med limahl

F: Jaa, den är bra som fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar